Managed Services.

Hoe maakt u uw IAM-team flexibel en schaalbaar? En krijgt u toch alle werk gedaan?

Identity and Access Management is een  complexe onderwerp. Het ontbreekt organisaties steeds vaker aan benodigde en specialistische kennis, kunde en tijd om hun IAM oplossingen te onderhouden, incidenten adequaat en tijdig op te lossen en de IAM- oplossing daar waar nodig te optimaliseren.

Waarom Managed Services?
Het is voor organisaties soms lastig om een intern team van goede IAM-specialisten op te bouwen en deze mensen te behouden. Goede IAM- specialisten zijn schaars, terwijl u voor de optimale uitvoering en het onderhoud van uw IAM-oplossing deze experts hard nodig hebt.

U wilt uw team kunnen uitbreiden om een nieuw IAM-project op te starten, een nieuwe bron- of doelsysteem te willen koppelen of om een upgrade uit te voeren. Of u wilt op kunnen brainstormen met een IAM-consultant over de toekomst van uw IAM-oplossing? Om daarna met uw vaste team de normale werkzaamheden weer op te pakken.

Onze Managed Services voor IAM, waarin ook Identity Governance (IGA) en Customer Identity and Access Management (CIAM) zijn ondergebracht, maakt uw team flexibel en schaalbaar. U beschikt over een team van specialisten op het moment dat u het nodig hebt. Door de verantwoordelijkheid voor het uitvoeren en onderhouden van uw IAM-oplossing uit handen te geven kunt u met focus werken aan uw core business.

Managed Services van The Identity Managers

Onze Managed Services team bestaat uit gekwalificeerde en ervaren IAM-,  IGA- en CIAM-specialisten met een mooie diversiteit aan seniority niveaus. Zij houden zich dagelijks bezig met het beheren, onderhouden, uitbreiden en verbeteren van IAM-omgevingen van allerlei verschillende organisaties. Door onze kennis, ervaring en best practices toe te passen op uw IAM-oplossing, blijft uw IAM-oplossing altijd in topconditie.

Managed Services in uw organisatie

Wilt u weten hoe Managed Services uw organisatie kan laten groeien? Wij gaan hierover met veel plezier met u in gesprek.